Hondenboxspring

Hondenboxspring

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
SWISS SENSE
Bureau
Swiss Sense
Jaar
2018
Paginanummer
401

Doelstelling

Social merk engagement realiseren met 1 april inhaker.

Doelgroep

Nederlanders 20-64 actief op Facebook en (huis)dieren leuk vinden.

Merkomschrijving

Goed voor jezelf zorgen begint met lekker slapen. Wij vinden dat iedereen dat verdient. Ontspannen en in balans geniet je meer van het leven. Wij geloven dat je het lekkerst slaapt in een bed en omgeving die op jouw lijf geschreven is. Betaalbare luxe. Daarom biedt Swiss Sense alles voor goed en fijn slapen, van ontwerp en productie tot het aflevermoment.

Concept

Huisdieren zijn zeer geliefd op social media. Swiss Sense claimt voor iedereen de perfecte boxspring te hebben. Als 1 aprilgrap posten wij op Facebook dat je bij Swiss Sense nu ook een hondenboxspring kunt bestellen. We noemden het model Luna. De post bleek zeer succesvol met een vertwintigvoudiging van ons gemiddelde organisch bereik. In een tweede bericht hebben we daarom het schaalmodel van onze Luna-boxspring verloot onder de wederom vele reacties.

Media- en middelenstrategie

Facebook audiences: Nederlanders van 20-64 met interesse in honden, puppies, katten, dieren, hart voor dieren, huisdieren - post 1 Nederlanders van 20-64 met interesse in honden - post 2
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken