Hondenboxspring

SWISS SENSE / Swiss Sense

Bekijk deze campagne op pagina 401 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
SWISS SENSE
Bureau
Swiss Sense
Opdrachtgever
Martine Ansems
Editor
Martje Kremers en Rob Renders
Fotografie
Eigen fotografie
Illustraties
Derek Peters (werkzaam bij Swiss Sense)
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SWISS SENSE
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Swiss Sense
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Social merk engagement realiseren met 1 april inhaker.

Doelgroep

Nederlanders 20-64 actief op Facebook en (huis)dieren leuk vinden.

Strategie/Concept

Huisdieren zijn zeer geliefd op social media. Swiss Sense claimt voor iedereen de perfecte boxspring te hebben. Als 1 aprilgrap posten wij op Facebook dat je bij Swiss Sense nu ook een hondenboxspring kunt bestellen. We noemden het model Luna. De post bleek zeer succesvol met een vertwintigvoudiging van ons gemiddelde organisch bereik. In een tweede bericht hebben we daarom het schaalmodel van onze Luna-boxspring verloot onder de wederom vele reacties.

Media- en middelenstrategie

Facebook audiences: Nederlanders van 20-64 met interesse in honden, puppies, katten, dieren, hart voor dieren, huisdieren - post 1 Nederlanders van 20-64 met interesse in honden - post 2

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen