HOND, PAARD EN KONIJN

HOND, PAARD EN KONIJN

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
VERENIGING PROEFDIERVRIJ
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2005
Paginanummer
399

Winnaar 2005

Doelstelling

Consumenten – met name eigenaren van huisdieren – bewust maken van het feit dat er nog volop proeven met honden en katten plaatsvinden.

Doelgroep

Mensen die zelf dieren hebben en daar erg veel van houden.

Concept

Maak dierenleed als gevolg van dierproeven zo identificeerbaar mogelijk. Immers, het zal jouw eigen dier maar zijn dat wordt blootgesteld aan die gruwelijke proeven. Ergo: maximale identificatie om de cognitieve dissonantie te doorbreken.

Media- en middelenstrategie

Televisie- en radioreclame om een groot en dierminnend publiek te bereiken. Alsmede om het publieke (en politieke) debat aan te zwengelen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken