Holland’s Next Topmodel de nieuwe Cora?

Holland’s Next Topmodel de nieuwe Cora?

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Mora
Bureau
Leukwerkt Worldwide
Jaar
2007
Paginanummer
232

Doelstelling

Geef Mora de emotionele meerwaarde terug die het 5 jaar geleden had. Maak daarbij gebruik van de populariteit en bekendheid van Cora zonder 100% afhankelijk te zijn.

Doelgroep

Niet alleen snackliefhebbers, maar ook degene die (met portioneerbare saté) makkelijk een maaltijd willen maken voor hun gezin.

Concept

Door Cora op een Idols-achtige manier zelf op zoek te laten gaan naar een nieuwe Cora, hebben we een vorm die heel erg van nu is en die niet alleen maar op Cora hoeft te leunen. Eigentijd is ook de entree van Sylvia Geersen van Holland’s Next Topmodel waarmee we ook impliciet aangeven dat Mora een merk is voor een bredere doelgroep dan alleen snackliefhebbers.

Media- en middelenstrategie

Stevig aftrappen op TV. Vervolgens doorvertalen naar advertenties in publieks- en vakbladen (horeca), internet en de winkelvloer. De samenwerking met Sylvia Geersen heeft daarnaast voor veel free-publicity gezorgd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken