HOLLAND CASINO TRY OUT

HOLLAND CASINO TRY OUT

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Holland Casino
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2009
Paginanummer
324

Doelstelling

Holland Casino wil zich positioneren als een unieke, spannende avond uit. Met het Try Out pakket kunnen mensen dat voor een laag bedrag zelf ontdekken en beleven.

Doelgroep

Nieuwe en laagfrequente gasten. Ze vinden het casino spannend, maar aarzelen vanwege het onbekende. Daarnaast denken ze dat een avondje casino veel geld kost.

Concept

Holland Casino geeft mensen steeds een nieuwe reden om naar het casino te gaan. Het spel is daarbij uitgangspunt, want Holland Casino gelooft in het plezier van het spel. Dat zie je terug in het spelaanbod zelf. Maar ook op andere momenten en plekken voegt Holland Casino een vleug spelplezier toe, wat Holland Casino een unieke uitgaansgelegenheid maakt. Neem bijvoorbeeld het Casino Try Out pakket, dé ideale manier om - voor maar 35 euro - spelenderwijs het casino te ontdekken. Je maakt kennis met alle spelen van het casino en krijgt daarbij ook nog een hapje en een drankje. Het pakket zelf bevat een code waarmee gasten achteraf ook nog kans maken op een auto.

Media- en middelenstrategie

Elke campagne van Holland Casino wordt ingericht volgens het principe van ‘voorspel - spel - naspel’. Er wordt een optimale contactstrategie gezocht waarbij spanning en plezier begint voor het casinobezoek en niet eindigt na afloop. TV en radio zijn ingezet voor een snelle bereiksopbouw. In de tv-commercial zien we hoe de hoofdpersoon kennis maakt met diverse markante, uitnodigende gasten die de verschillende spelen van Holland Casino personificeren. Diverse media op uitgaanslocaties benaderen de doelgroep op momenten dat ze in een uitgaansstemming zijn. Advertorials in h-a-h bladen zorgen voor een regionaal en dus dichtbij gevoel. Op Hyves bepaalt een roulettespel met welke vriend je een bezoek aan Holland Casino kunt brengen en een Try Out kunt winnen. DM is ingezet om de vaste gasten te bereiken en in de vestigingen zelf komt Try Out tot leven via een uitgebreide instore campagne. De medewerkers van Holland Casino hebben Try Out pakketten gekregen om weg te geven aan familie of vrienden.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken