Holland Casino Speel met Stijl

Holland Casino Speel met Stijl

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
Holland Casino
Bureau
Kumpany
Jaar
2012
Paginanummer
462

Doelstelling

De merkbeleving van Holland Casino onder vrouwen versterken, m.n. positieve verandering op waarden allure en betrokken. Daarnaast potentiële vrouwelijke bezoekers Holland Casino laten overwegen voor een stijlvol avondje uit.

Doelgroep

Vrouw 24 jaar+, die Holland Casino niet of onregelmatig bezoekt (max 3x per jaar), casinobezoek wil overwegen als een avond uit met partner of vriendinnen.

Concept

Casinobezoek is echt een avondje uit. Niet alleen vanwege het spel, maar ook vanwege de omgeving en de sfeer. Die speciale sfeer krijgt tijdens de Special Ladies Days extra lading door aandacht voor mode en stijl. De ideale basis voor een overkoepelend 'Speel met Stijl' platform dat vrouwen inspireert om extra aandacht aan hun kleding/stijl te besteden. Centraal in het programma staat de zoektocht naar de stijlvolste vrouw in het Nederlandse uitgaansleven. Tijdens de finale wordt aan de winnares de 'Speel met Stijl Award' uitgereikt.

Media- en middelenstrategie

Aan de basis van het programma staat een uniek partnership met fashionglossy Grazia/Sanoma Media waarin print, tv en online geïntegreerd zijn ingezet. De campagne kent een aantal fases: 1. Oproep en verslag: castingavonden tijdens Special Ladies Day (2x) in alle vestigingen waarbij dames worden gefotografeerd door de Grazia StyleHunters. Deelname wordt geactiveerd op speelmetstijl.nl. In Grazia wordt wekelijks een selectie van de dames getoond. Oproep en verslag van de avond is door Net5 verzorgd 2. Stemweek: naast oproep in Grazia ook activatie om te stemmen via inschakeling van een brede selectie van fashion bloggers en door deelneemsters de eigen achterban te mobiliseren via sociale media 3. Awardshow: finale in Lido Club waarbij de jury o.l.v. hoofdredactrice Grazia een winnares kiest uit de 10 finalisten die kans maakten op de Fiat 500 Gucci. Een spectaculaire avond die druk bezocht werd door vele BN-ers die ook Fashion Roulette speelden. Veel free publicity o.a. een item in Shownieuws 4. Follow up: joint promotions met modemerken en vervolg met editie 2013
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken