Voor de gehele campagne is een speciaal logo ontwikkeld welke voor alle middelen gebruikt is, zowel in above-the-line als below-the-line communicatie. Masssamedia: inzet van de bestaande tv- commercial ‘Oefen je pokerface’ voor landelijke bekendheid ondersteund met een nieuwe tag-on voor het aankondigen van de Holland Casino Pokerkampioenschappen. POS-materialen: posters, vlaggetjes, plafondhanger, viltjes, T-shirts en prijzen met het Pokerkampioenschappen logo en het toernooischema. PR: verslag van het verloop van het pokertoernooi door een pokerjournalist, redactioneel verslag in Nieuwe Revu en aandacht voor Poker in interne- en externe Holland Casino magazines. Lokale communicatie: inzet van middelen die verschillende manieren bieden om je pokerface te oefenen. Zoals lachspiegels voor binnen en buiten het casino, (hete) snoepjes voor komende en vertrekkende bezoekers, Scratch&Sniff boomerangkaarten waarbij een vieze geur vrijkomt en toiletreclame in de vorm van stickers en spiegelposters. Online: uitgebreide actiesite met spelreglement, voorwaarden, toernooischema en pokeruitleg.