Holland Casino – Gehele campagne

Holland Casino – Gehele campagne

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Holland Casino
Bureau
TBWA, Ogilvy en Skipintro
Jaar
2007
Paginanummer
106

Doelstelling

Maak Holland Casino aantrekkelijk als verrassende uitgaansgelegenheid met alle ingrediënten voor een unieke avond uit: naast het spel dat er altijd is, zijn er continu veranderende sfeerthema’s, bijzondere, extra prijzen en entertainment.

Doelgroep

Incidentele casinobezoeker, 25 - 35 jaar. Accent op Uitgaanders en Belevers. Ze komen behalve voor het spel ook voor entertainment en de unieke sfeer.

Concept

De communicatiestrategie van Holland Casino steunt op drie pijlers. Speltips vergelijken spelsituaties in het dagelijks leven met situaties in het casino. Ze maken de casinospellen toegankelijker en vooral veel plezieriger. De Wintips laten zien dat er regelmatig bijzondere, verrassende prijzen zijn te winnen. De Uitgaanstips wijzen bezoekers op de wisselende thema’s die de casino’s onderdompelen in glamoureuze, spannende of amoureuze sferen. De dynamiek van voortdurend veranderende thema’s, de enthousiasmerende speltips en de altijd weer verrassende prijzen zorgen voor extra prikkels om het casino opnieuw te bezoeken. Ze maken een bezoek aan het casino een unieke ervaring waar geen enkele andere uitgaansgelegenheid aan kan tippen.

Media- en middelenstrategie

Het creatieve concept en de aard van de thema’s bepalen de mediastrategie. Wel is er een aantal constante middelen. TV wordt ingezet voor landelijke bekendheid en het verhogen van de likeability, ondersteund door tag-ons die de verschillende themamaanden communiceren. Abri’s ondersteunen de themamaanden. Instore materiaal is er op gericht om de thema’s maximaal tot leven te brengen. Onder andere met banieren, narrowcasting schermen, speciale catering, aanwezige glamourfotografen. Actiesites rond de verschillende thema’s zorgen voor verdieping van de verschillende thema’s.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken