HOLLAND CASINO ‘DECEMBERACTIE’

HOLLAND CASINO ‘DECEMBERACTIE’

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Holland Casino
Bureau
TBWA, Ogilvy, Skipintro
Jaar
2008
Paginanummer
336

Doelstelling

Genereren van extra bezoekers in de maand december door te laten zien dat je bij Holland Casino kans maakt op een van de duizenden Cadeaucards van de Bijenkorf. andere wereld, ook bij diegenen waar Holland Casino niet top of mind is, terwijl de match door gedeelde waarden (glamour & allure) toch natuurlijk aanvoelt. Media- & Middelenstrategie: De key visual waarbij het letterlijk Bijenkorfcadeaus sneeuwt, wordt in alle middelen gebruikt. Awareness wordt gecreëerd met een tag-on en een abri campagne. De witte cadeaus vallen extra op dankzij verlichting in de abri’s. Enkele speciale abri’s laten de unieke muziek van de tv-commercial horen. Voor activering is het concept doorvertaald naar radio, print, narrowcasting in de Bijenkorf en een internetcampagne. In verschillende glossy’s zijn shoppingpagina’s te vinden waarop verwezen wordt naar de actie van Holland Casino en cadeausuggesties worden gegeven om de Cadeaucards te verzilveren. Met een DM campagne wordt de actie onder de aandacht van een geselecteerd gastenbestand gebracht. De actie is binnen de muren van Holland Casino zichtbaar met o.a. narrowcasting, banieren en leaflets.

Doelgroep

Primair: incidentele bezoekers, 25 - 35 jaar. Accent op Uitgaanders en Belevers. Komen behalve voor het spel ook voor entertainment en de unieke sfeer. Secundair: de bezoekers van de Bijenkorf.

Concept

De communicatiestrategie van Holland Casino steunt op drie pijlers. Met Speltips maken we casinospelen toegankelijker en plezieriger. Uitgaanstips wijzen op de wisselende belevingsthema’s in de vestigingen en Wintips kondigen verrassende prijzen aan. In dat kader voert Holland Casino in de dure maand december een joint promotion met de Bijenkorf. Bezoekers maken kans op Bijenkorf Cadeaucards t.w.v. ¤ 200,-. In de campagne laten we zien dat de winkans extra groot is en dat de Cadeaucard naar eigen wens te besteden is. In de campagne sneeuwt het als het ware duizenden cadeaus bij Holland Casino. Op deze wijze stapt Holland Casino op een verrassende manier in een andere wereld, ook bij diegenen waar Holland Casino niet top of mind is, terwijl de match door gedeelde waarden (glamour & allure) toch natuurlijk aanvoelt.

Media- en middelenstrategie

De key visual waarbij het letterlijk Bijenkorfcadeaus sneeuwt, wordt in alle middelen gebruikt. Awareness wordt gecreëerd met een tag-on en een abri campagne. De witte cadeaus vallen extra op dankzij verlichting in de abri’s. Enkele speciale abri’s laten de unieke muziek van de tv-commercial horen. Voor activering is het concept doorvertaald naar radio, print, narrowcasting in de Bijenkorf en een internetcampagne. In verschillende glossy’s zijn shoppingpagina’s te vinden waarop verwezen wordt naar de actie van Holland Casino en cadeausuggesties worden gegeven om de Cadeaucards te verzilveren. Met een DM campagne wordt de actie onder de aandacht van een geselecteerd gastenbestand gebracht. De actie is binnen de muren van Holland Casino zichtbaar met o.a. narrowcasting, banieren en leaflets.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken