Genereren van extra bezoekers in de maand december door te laten zien dat je bij Holland Casino kans maakt op een van de duizenden Cadeaucards van de Bijenkorf. andere wereld, ook bij diegenen waar Holland Casino niet top of mind is, terwijl de match door gedeelde waarden (glamour & allure) toch natuurlijk aanvoelt. Media- & Middelenstrategie: De key visual waarbij het letterlijk Bijenkorfcadeaus sneeuwt, wordt in alle middelen gebruikt. Awareness wordt gecreëerd met een tag-on en een abri campagne. De witte cadeaus vallen extra op dankzij verlichting in de abri’s. Enkele speciale abri’s laten de unieke muziek van de tv-commercial horen. Voor activering is het concept doorvertaald naar radio, print, narrowcasting in de Bijenkorf en een internetcampagne. In verschillende glossy’s zijn shoppingpagina’s te vinden waarop verwezen wordt naar de actie van Holland Casino en cadeausuggesties worden gegeven om de Cadeaucards te verzilveren. Met een DM campagne wordt de actie onder de aandacht van een geselecteerd gastenbestand gebracht. De actie is binnen de muren van Holland Casino zichtbaar met o.a. narrowcasting, banieren en leaflets.