Hoeveel dagen per jaar voelt u zich veilig?

Hoeveel dagen per jaar voelt u zich veilig?

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
SOGETI NEDERLAND B.V.
Bureau
Mackaay Communicatie Groep
Jaar
2015
Paginanummer
62

Doelstelling

Sogeti profileren als dé IT-dienstverlener op het gebied van Security voor de top-500 organisaties in Nederland.

Doelgroep

CIO's, CEO's en IT-directies van de top-500 organisaties in Nederland.

Concept

Wat voor de kalkoen geldt, gaat ook op voor IT-systemen: naarmate het vertrouwen in de tijd toeneemt, des te groter de verrassing als het misgaat. Anders gezegd: Zolang u zich veilig voelt bent u het niet. Sogeti behoedt organisaties voor 'zwarte zwanen' met het identificeren, verminderen en voorkomen van risico's en een bewezen aanpak op het gebied van IT-security.

Media- en middelenstrategie

Via paginagrote advertenties in het FD, Boardroom IT en Computable, een opvallende radiocommercial op Radio 1 en BNR Nieuwsradio en een uitgekiende online media en PR-strategie, wordt de doelgroep de prangende vraag gesteld: hoeveel dagen per jaar voelt u zich veilig? Vlak voor Kerst ontving dezelfde doelgroep voor de veiligheid nog een opvallende kerstkaart als reminder.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken