Hoeveel dagen per jaar voelt u zich veilig?

SOGETI NEDERLAND B.V. / Mackaay Communicatie Groep

Bekijk deze campagne op pagina 62 van het SAN Jaarboek 2015.

Adverteerder
SOGETI NEDERLAND B.V.
Titel
IT-dienstverlening
Bureau
Mackaay Communicatie Groep
Account
Arjan Mackaay
Copy
Arjan Mackaay
Art
Arjan Mackaay, Nanienka Toevank, Marcel Molle (fotografie).
Strateeg
Arjan Mackaay
Opdrachtgever
Els Reinders
RTV-producer
Top Format Productions B.V.
Fotografie
Marcel Molle
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SOGETI NEDERLAND B.V.
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Mackaay Communicatie Groep
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Sogeti profileren als dé IT-dienstverlener op het gebied van Security voor de top-500 organisaties in Nederland.

Doelgroep

CIO's, CEO's en IT-directies van de top-500 organisaties in Nederland.

Strategie/Concept

Wat voor de kalkoen geldt, gaat ook op voor IT-systemen: naarmate het vertrouwen in de tijd toeneemt, des te groter de verrassing als het misgaat. Anders gezegd: Zolang u zich veilig voelt bent u het niet. Sogeti behoedt organisaties voor 'zwarte zwanen' met het identificeren, verminderen en voorkomen van risico's en een bewezen aanpak op het gebied van IT-security.

Media- en middelenstrategie

Via paginagrote advertenties in het FD, Boardroom IT en Computable, een opvallende radiocommercial op Radio 1 en BNR Nieuwsradio en een uitgekiende online media en PR-strategie, wordt de doelgroep de prangende vraag gesteld: hoeveel dagen per jaar voelt u zich veilig? Vlak voor Kerst ontving dezelfde doelgroep voor de veiligheid nog een opvallende kerstkaart als reminder.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen