Er is sinds de financiële crisis nog geen bank opgestaan die antwoord heeft gegeven op de vragen en kritiek van de consument. ING pakt die handschoen op en stelt zich letterlijk open. De quotes van de consument met betrekking tot financiële dienstverleners geprojecteerd op het leven van alledag, staan centraal in de campagne. De consument is aan het woord. Maar nu ook echt. ING komt met antwoorden. Altijd redenerend vanuit de behoefte van de consument en met de expertise, producten en diensten die daar direct op aansluiten. In duidelijke taal, zonder kleine lettertjes. Eindelijk een bank die laat zien dat zij weet wat er speelt bij haar klanten. Die daadwerkelijk heeft geluisterd en haar klanten altijd centraal stelt. Een bank die begrijpt wat mensen nu beweegt en waar zij zich druk over maken. En continu de dialoog aandurft en aankan met haar klanten én potentiële klanten. De klant is in charge. De klant bepaalt zelf hoe en wanneer hij de expertise van ING nodig heeft. ING is er voor haar klanten, en niet andersom. Hoeveel bank wil je hebben.