HOERA, de zorgverzekering van HEMA

HOERA, de zorgverzekering van HEMA

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
HEMA
Bureau
CCCP
Jaar
2013

Winnaar 2013

Doelstelling

Maximale aandacht voor deze nieuwe (branchevreemde) dienst van HEMA. En uiteraard conversie: HEMA hoopte op 25.000 verzekerden. Het werden er ruim 40.000.

Doelgroep

Iedereen in Nederland die overweegt om over te stappen naar een nieuwe zorgverzekeraar en behoefte heeft aan duidelijkheid en betrouwbaarheid. Focus lag op gezinnen met kinderen.

Strategie/Concept

In de grijze wereld van de zorgverzekeraars komt HEMA met iets nieuws. HOERA, de zorgverzekering van HEMA! Een echte serieuze zorgverzekering, maar dan helemaal op z'n HEMA's. Overzichtelijk, eenvoudig en zonder kleine lettertjes. Met een hele scherpe basispremie vanaf 69 euro per maand. En omdat het de zorgverzekering van HEMA is hebben we iets wat geen andere verzekeraar ons nadoet: voortaan altijd 10% korting op bijna alles van HEMA, gewoon met je zorgpas. Als dat geen hoeraatje waard is...

Media- en middelenstrategie

In de eerste periode van de campagne focus op awareness via onder meer tv-commercial en free publicity (online en offline). Daarna verschuiving naar conversie middels 'owned' media zoals de brochure, instore, online en social. In de laatste week (rond het traditionele overstapweekend) een slotoffensief met outdoor, radio en tv.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken