HOE ZWAART TILT U AAN PERSOONLIJKE AANSPRAKELIJKHEID?

HOE ZWAART TILT U AAN PERSOONLIJKE AANSPRAKELIJKHEID?

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
PRICEWATERHOUSECOOPERS
Bureau
707 Brand Communications
Jaar
2005
Paginanummer
41

Winnaar 2005

Doelstelling

Het demonstreren van ’thouhgt leadership’ op het gebied van Corporate Governance en goed bestuur c.q. toezicht bij niet-beursgenoteerde ondernemingen en publieke organisaties.

Doelgroep

Commissarissen bij en DGA’s, CEO’s en CFO’s van niet-beursgenoteerde ondernemingen en toezichthouders bij publieke organisaties.

Concept

PwC heeft veel expertise op het gebied van Corporate Governance en wil graag met de doelgroep en belanghebbenden over dit belangrijke onderwerp van gedachten wisselen en pittig discussiëren. Daarom organiseert PwC in samenwerking met BNR een live radiodebat. In communicatie wordt de doelgroep door middel van stellingen aangesproken en/of geprikkeld met een uitnodiging om deel te nemen aan het debat en/of hier naar te luisteren.

Media- en middelenstrategie

Multi-mediale campagne, aankondigingsadvertentie in het FD, follow-up banners en IM’ers, radio actie-promo’s op BNR, persoonlijke uitnodigingen, een advertentie op de dag zelf met een oproep om te luisteren. Follow-up mailing met verslag radio-debat.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken