Hoe wil jij wonen?

Hoe wil jij wonen?

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
OBVION
Bureau
Eigen Fabrikaat
Jaar
2015
Paginanummer
180

Doelstelling

De stijgende lijn voortzetten van de merkbekendheid en het verhogen van Obvion's propositiebekendheid. Met andere woorden: Obvion na de succesvolle eerste campagne neerzetten als hypotheekverstrekker die oprecht geïnteresseerd is in de woonwensen van mensen. Met doelgroep specifieke proposities wordt er extra aandacht gecreëerd voor de verdere invulling van de propositiebekendheid. Deze gerichte inzet van uitingen heeft positieve invloed op het stabiel uitbreiden van de portefeuille van Obvion, aangezien het niet op een hoger procentueel marktaandeel stuurt, maar juist gedoseerde financiële groei binnen een volatiele markt als doel heeft. Een merkpositionering voor de lange termijn is hierbij cruciaal. De totale campagne heeft hier aan bijgedragen.

Doelgroep

Eerste huizenkopers en doorstromers. Demografisch 30 plus.

Concept

Obvion wil geen hypotheken slijten, maar iedereen zo prettig mogelijk laten wonen. En is oprecht geïnteresseerd in de woonwensen die mensen hebben en de daarbij behorende vragen die optreden. Obvion denkt mee over het realiseren van die mooie droom of een oplossing voor een lastig dilemma. Daar draait de hele campagne om. De scharnierende zin 'vaak is er meer mogelijk dan je denkt' vertegenwoordigt de eigenheid van Obvion. 'Hoe wil jij wonen' stimuleert vervolgens de doelgroep om na te denken over de mogelijkheden en de onmogelijkheden en is gelijktijdig een uitnodiging om hierover in gesprek te gaan met een onafhankelijke adviseur en Obvion.

Media- en middelenstrategie

Tv en radio voor de verdere uitbouw van de naamsbekendheid en de propositiebekendheid. Daarnaast is het contentplatform 'Zo wil ik wonen' gelanceerd om de proposities van Obvion verder te onderbouwen. Search- en vergelijkingssites voor het stimuleren van traffic en niet te vergeten een volledig re-design van Obvion.nl, waardoor de vindbaarheid sprongen vooruit heeft gemaakt (SEO) en de tijd die op de Obvion site wordt doorgebracht verviervoudigd is.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken