Hoe we het thuis van trotse ingenieurs aan Nederland introduceren.

Hoe we het thuis van trotse ingenieurs aan Nederland introduceren.

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
ANTEA GROUP
Bureau
Publicis Groupe
Jaar
2019
Paginanummer
64

Doelstelling

Als onderdeel van het 1000-dagen-plan (om interne synergie en zichtbaarheid naar buiten te vergroten) heeft de CEO van Antea Group een belofte in te lossen aan zijn medewerkers: op tv met een spraakmakende commercial. Om Nederland te tonen hoe trots en ambitieus ze zijn.

Doelgroep

Consumenten, publieke en private opdrachtgevers.

Merkomschrijving

Sinds jaar en dag draagt internationaal werkend ingenieurs- en adviesbureau Antea Group bij aan onze leefomgeving. Ze ontwerpen bruggen, wegen, realiseren woonwijken en waterwerken. Maar zijn ook betrokken bij thema's als milieu, veiligheid, assetmanagement en energie.

Concept

Om te tonen hoe ambitieus medewerkers zijn, adverteert voor het eerst een ingenieursbureau op tv. Zonder acteurs, maar met een ingenieur van Antea Group in de hoofdrol. Antea Group is namelijk het thuis van innovatieve en deskundige ingenieurs. Die insteek van het concept is tot verbeelding gebracht in de tvc. We zien hoe de ingenieur opgelucht reageert als een poepende reiger zijn brug net mist.

Media- en middelenstrategie

Medewerkers kregen de primeur tijdens het Hello Future Festival van Antea Group. Verdere inzet op tv en ten behoeve van diverse wervingsactiviteiten.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken