Hoe hoog leg jij de lat?

Hoe hoog leg jij de lat?

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
NCOI Opleidingsgroep
Bureau
Wim Ubachs
Jaar
2011
Paginanummer
81

Nominatie 2011

Doelstelling

Vergroten van inhoudelijke kennis (grootste aanbod MBO, HBO én Masters, erkend, voor werkenden) en toevoegen van emotionele kernassociatie 'waardevol'.

Doelgroep

Werkenden, MBO/HBO niveau met latente of manifeste behoefte om naast hun werk een vervolgopleiding te doen. Opleiding moet aansluiten bij werk- en privésituatie en vooral waardevol zijn. Hebben nog geen inhoudelijke en emotionele relatie met het merk.

Concept

We claimen een overbekend ambitiecliché: de lat en de polsstok. We tonen doelgroeppersonen die, met de polsstok over de schouder, nadenken over hun ambitie en hun opleiding.

Media- en middelenstrategie

Uit voorgaande campagnes blijkt de combinatie van TV en radio de meest efficiënte en effectieve mix. Daarnaast onderstrepen we hiermee het marktleiderschap als opleider voor werkenden.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken