HOE DAN OOK SUCCES

De Telefoongids & Gouden Gids / N=5

Bekijk deze campagne op pagina 43 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
De Telefoongids & Gouden Gids
Titel
Multimediale informatiediensten
Bureau
N=5
Account
Rob-Jan Hendriks, Tamara Schelvis
Copy
Jeroen van der Sluis
Art
Lukas van de Ven
Strateeg
Marc Oosterhout, Peggy Wijtzes
Opdrachtgever
DOLF WEILER, MARCEL VAN DER MOLEN, KIM HIDDINK
Film/Productiemaatschappij
Czar
Editor
Marc Bechtold
Muziek
The Ambassadors
RTV-producer
Linda Kiphardt
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van De Telefoongids & Gouden Gids
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

De gebundelde kracht van De Telefoongids & Gouden Gids positioneren als de sleutel tot succes voor de mkb’er.

Doelgroep

Mkb’ers.

Strategie/Concept

De campagne ‘Succes’ is een vervolg op de succesvolle campagne ‘Word ook bekend’, waarin de mkb’er Jan van Otterlo, van Verhuizingen van hier tot Tokio, dankzij De Telefoongids een bekende ster werd. Opnieuw staat de mkb’er centraal. In de TVC zien we hoe slager Neydam, ondanks zijn misplaatste promoties, hoe dan ook succes heeft dankzij zijn advertenties in De Telefoongids & Gouden Gids. De licht absurdistische toon wordt in de radiocommercials doorgezet om duidelijk te maken dat adverteren in De Telefoongids & Gouden Gids tot ongekende vormen van succes leidt.

Media- en middelenstrategie

Tv is als geen ander medium in staat om efficiënt en effectief zichtbaarheid te creëren en bekendheid te verhogen. Dat geldt ook voor mkb’ers, want zij zijn net gewone mensen als het gaat om mediumgebruik. Radio is ingezet om het tv-effect te vergroten.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen