Histor – De verffluisteraar

Histor – De verffluisteraar

Categorie
Durables
Adverteerder
PPG Coatings Nederland B.V.
Bureau
Ogilvy Amsterdam
Jaar
2010
Paginanummer
210

Doelstelling

Relaunch van Histor als modern en vooruitstrevend kwaliteitsmerk. Realiseren van substantiële groei op merkbekendheid, overweging, voorkeur en imago KPI's.

Doelgroep

Mannen en vrouwen (25-55 jaar) die graag tijd & aandacht besteden aan hun woonomgeving.

Concept

Schilderwerk wil je natuurlijk altijd goed doen. Maar hoe weet je nou wat het beste is voor je huis? Histor brengt je huis tot leven en introduceert de Verffluisteraar. Een excentrieke Engelsman die over het unieke vermogen beschikt om met muren, deuren en kozijnen te communiceren. Hij hoort waar alle verfbare oppervlakten van je huis behoefte aan hebben. Een mooie nieuwe kleur, meer aandacht, de beste kwaliteit. Histor, je huis vraagt er zelf om!

Media- en middelenstrategie

Gegeven de grootte van de doelgroep is er gekozen voor een massamediale aanpak, met televisie als hoofdmedium om snel bereik en aantrekkingskracht voor het merk Histor te genereren. Gefaseerde TV campagne met 3 flights (introductie, nieuwe verpakking & reminder) en tussendoor een opvallende WK inhaker!
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken