HIER RUST….

HIER RUST….

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Pfizer – Inspra
Bureau
Publicis
Jaar
2008
Paginanummer
68

Nominatie 2008

Doelstelling

Top of mind bekendheid van Inspra. Het stimuleren van het voorschrijven van Inspra in aanvulling op de standaard behandeling na een hartinfarct bij patiënten die tekenen van hartfalen vertonen.

Doelgroep

Cardiologen

Concept

Bij een bepaalde groep patiënten kan in de eerste periode na een geslaagde operatie bij een acuut hartinfarct een complicatie optreden waardoor de patiënt alsnog overlijdt. Inspra reduceert die kans. Als Inspra van meet af aan wordt voorgeschreven kan dat voor die specifieke patiënten levensreddend zijn. Om dit impactvol te communiceren maken we gebruik van de formulering die we kennen van grafschriften: Hier rust... en geven er een positieve draai aan. De combinatie van de schokkende formulering en de prettige visual zorgt voor een effect dat confronterend maar niet afstotend is.

Media- en middelenstrategie

Naast de face to face contacten willen we deze specialisten ook op een emotionele manier confronteren wat in een gesprek minder gangbaar zou zijn. Daarom werd gekozen voor medische vakbladen en Direct Mail.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken