HIER

HIER

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
Klimaatproject HIER
Bureau
Only
Jaar
2006
Paginanummer
401

Nominatie 2006

Doelstelling

1. Urgentieverhoging van problematiek in NL (klimaatverandering in top-3 van meest urgente maatschappelijke problemen) 2. 1 Mln Nederlanders ondernemen najaar ‘06 iets om het klimaatprobleem aan te pakken.

Doelgroep

15 mln Nederlanders.

Concept

Najaar 2005 starten de binnen HIER deelnemende organisaties de eigen publieksactiviteiten rondom de doelstellingen. Overkoepelend orgaan HIER voert overall campagne die aantoont dat elke kleine actie van eenieder kan leiden tot een grote bijdrage ter stabilisatie van het klimaatprobleem. HIER-najaarscampagne is gelanceerd toen Al Gore bij de première van zijn film “An Inconvient Truth” was in Amsterdam.

Media- en middelenstrategie

Hoofdmedium tv, voor snelle propositie- en bereiksopbouw. In de hoofdcommercial wordt de actie die je als individu kunt ondernemen uitgelegd. In de tag-on wordt aangezet je eigen actie te melden op www.hier.nu. De campagne is verlengd met een radiocampagne waarin via eenzelfde methodiek de aanwezigheid en boodschap van HIER gestretcht wordt t/m december ‘06. TV-commercial
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken