HIEPERDEPIEP! 1BAK ER ELKE DAG EEN FEESTJE VAN!

HIEPERDEPIEP! 1BAK ER ELKE DAG EEN FEESTJE VAN!

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Dr. Oetker Nederland: Dr. Oetker en Koopmans
Bureau
MTV Networks Advertising
Jaar
2008
Paginanummer
249

Doelstelling

1:Kids enthousiasmeren voor het maken van zelfbakproducten zoals pannenkoeken, taarten of koekjes samen met hun moeder. 2:De waarden plezier, huiselijkheid, warmte, gezinsbinding en gezelligheid koppelen aan de merken van Dr. Oetker en Koopmans.

Doelgroep

1:Kids 4-12 jr 2:V25-45 jr met kids

Concept

Er zijn genoeg redenen om dingen te vieren om op die manier het aantal gebruiksmomenten van de producten van Dr. Oetker te vergroten. Kleine viermomenten worden feestelijke bakmomenten. Zo is het doorkomen van een nieuwe tand of het behalen van een goed cijfer reden genoeg om aan de slag te gaan.

Media- en middelenstrategie

Online is er een microsite met 6 games gemaakt. Door highscores te behalen in de games, kunnen kids prijzen winnen en zich kwalificeren om mee te kunnen bakken in SuperNick waar Patrick en Terence er iedere zaterdag een feestje van bakken. De campagne werd on air (spot, cromo, promo, billboarding), online (display, streams en nieuwsbrief) en in het Nickelodeon magazine (advertenties en advertorials) aangejaagd. Logo
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken