Hi5

Hi5

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Hi
Bureau
FHV BBDO
Jaar
2006
Paginanummer
304

Doelstelling

Introductie van de Hi Vriendendienst met de mogelijkheid om tegelijkertijd met z’n vijven op één lijn te bellen.

Doelgroep

Jongeren tussen de 20 en 24 jaar. De mobiele telefoon speelt een belangrijke rol in hun sociale leven. Zonder hun mobiel voelen ze zich gehandicapt en beperkt in hun vrijheid.

Concept

In de periode van carnaval en après-ski is de Vriendendienst bij uitstek geschikt om met je vrienden af te spreken. Om de campagne in deze periode extra populair te maken is gekozen voor een schlagerlied en een wintersportgevoel.

Media- en middelenstrategie

De bandleden van Hi5 bezingen wat zij het liefst de hele dag doen: met z’n allen op één lijn met elkaar bellen. Hi5 is te zien op tv, op internet en doet zelfs een heuse tournee. Het bijzondere aan Hi 5 is dat deze band, in tegenstelling tot eerdere Hi-artiesten, daadwerkelijk te boeken is via hun eigen website. Bovendien is het lied Met z’n allen op één lijn’ uitgebracht als single.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken