Hi – Vrienden staan nooit uit

Hi – Vrienden staan nooit uit

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Hi
Bureau
FHV BBDO
Jaar
2011
Paginanummer
101

Nominatie 2011

Doelstelling

Introduceer Hi Messaging, de complete bundel als het gaat om het versturen van berichten. Zowel online als SMS, want SMS is voortaan gewoon onbeperkt. We willen zorgen dat Hi hét allround messaging merk voor jongeren wordt. De targets zijn ruim behaald: campagneherkenning (92%), boodschapbekendheid 55% (doel 35%), merkoverweging van 30% naar 35%.

Doelgroep

Jongeren, 18-24, die altijd in contact staan met hun vrienden.

Concept

Vrienden staan nooit uit. Niet reageren is geen optie. Daarom introduceert Hi: Hi Messaging.

Media- en middelenstrategie

Met de MB-tool ervaart de doelgroep dat hun dataverbruik binnen de nieuwe bundels past (PR, social). Daarna een manifest: Vrienden staan nooit uit (cover Spits). En een commercial, met "porretje" als trending topic. Verder heeft Hi de jongeren opgezocht: in de bladen, op straat, de bus, in de kroeg en online: met de #nevernooituit app meet je de reactiesnelheid van vrienden op Facebook.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken