HI SOCIETY

HI SOCIETY

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Hi
Bureau
FHV BBDO, Red Urban, Van Wanten, X-Ingredient, Winkelman & van Hessen, Brilman, Lost Boys, Mindshare
Jaar
2008
Paginanummer
126

Doelstelling

De Hi Society tot leven brengen. Bijvoorbeeld met de Hi Casting: leden kunnen zich aanmelden voor een professionele fotoshoot en maken kans om één van de gezichten te worden van Hi. Met de nieuwe campagne is er naast een geheel nieuwe website ook een nieuwe huisstijl compleet met nieuw logo en typografie ontwikkeld. Media- & Middelenstrategie: Een volledig geïntegreerde campagne waarbij de Hi Society en haar belgedrag centraal staat in middelen als een interactieve televisiecommercial, radio, dm, print, outdoor, out of home, events, bioscoop, instore, guerilla, pr, interne communicatie en online.

Doelgroep

Jongvolwassenen tussen 18-24 jaar voor wie mobiele communicatie een ‘eerste levensbehoefte’ is.

Concept

“Een dag niet gebeld is een dag niet geleefd”. Hi erkent dat voor de Hi Society oftewel, alle bellers van Hi, mobiele communicatie een eerste levensbehoefte is. Hi laat zich daarom door hen adviseren en inspireren in haar product- en dienstenontwikkeling. Dit één-tweetje is de kern van het Hi Society concept. Zo is met bijvoorbeeld met hulp van de Hi Society de Hi Bewaarbox; een unieke bewaarservice voor sms’jes ontwikkeld. Verder spelen de leden van de Hi Society een rol in de communicatie van Hi. Bijvoorbeeld met de Hi Casting: leden kunnen zich aanmelden voor een professionele fotoshoot en maken kans om één van de gezichten te worden van Hi. Met de nieuwe campagne is er naast een geheel nieuwe website ook een nieuwe huisstijl compleet met nieuw logo en typografie ontwikkeld.

Media- en middelenstrategie

Een volledig geïntegreerde campagne waarbij de Hi Society en haar belgedrag centraal staat in middelen als een interactieve televisiecommercial, radio, dm, print, outdoor, out of home, events, bioscoop, instore, guerilla, pr, interne communicatie en online.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken