Hi Love

Hi Love

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Hi
Bureau
FHV BBDO
Jaar
2006
Paginanummer
306

Doelstelling

Mms als communicatiemiddel voor jongeren net zo vanzelfsprekend maken als sms.

Doelgroep

Jongeren tussen de 20 en 24 jaar. De mobiele telefoon speelt een belangrijke rol in hun sociale leven. Zonder hun mobiel voelen ze zich gehandicapt en beperkt in hun vrijheid.

Concept

Eén plaatje zegt vaak meer dan duizend woorden. Daarom heeft Hi besloten mms voor de prijs van een sms aan te bieden. Zodat je naar hartelust mms-berichtjes kunt versturen naar degene die je liefhebt.

Media- en middelenstrategie

Een grootschalige, volledig geïntegreerde campagne met een combinatie van traditionele middelen zoals tv, radio, print en outdoor enerzijds en een vernieuwende aanpak middels events, internet en premiums anderzijds. De gehele campagne heeft een eigen look-and-feel, waarvan de grafische stijl tot op de winkelvloer is doorgevoerd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken