Het Volvo  Verschil

Het Volvo Verschil

Categorie
Durables
Adverteerder
Volvo Cars Nederland B.V.
Bureau
Euro RSCG 4D
Jaar
2011
Paginanummer
207

Doelstelling

Primair: De huidige Volvo rijders in hun keuze te bevestigen. Secundair: Potentiële nieuwe Volvo rijders informeren over alle extra's die Volvo te bieden heeft. Extra's in zowel product features, rijden en service.

Doelgroep

1. Bestaande Volvo rijders 2. Niet-Volvo rijders Trend gedreven, welvarende autorijdende volwassenen. Leeftijd vanaf 35 jaar.

Concept

Bij Volvo draait alles om mensen. Volvo loopt altijd voorop qua techniek op het gebied van gemak en veiligheid. Dat hebben we op een luchtige en sympathieke wijze uitgedragen. Daarvoor hebben we een groot aantal radiocommercials ontwikkeld met een herkenbare Volvo-tune.

Media- en middelenstrategie

We hebben gekozen voor een radiostrategie waarbij we dagelijks, geheel 2011 in de ochtendspits over alle grote zenders 3x één spot uitzenden, omdat het merendeel van onze doelgroep werkt. Hierdoor hebben we met een beperkt budget een enorm bereik en herkenbaarheid opgebouwd. Naast de 9 stuks commercials hebben we ook een Facebook app ingeschakeld.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken