Het Verdwenen Speelgoed Mysterie in de Grote Speelgoed App van bol.com

Het Verdwenen Speelgoed Mysterie in de Grote Speelgoed App van bol.com

Categorie
Retail
Adverteerder
BOL.COM
Bureau
Dept
Jaar
2021
Paginanummer
326

Nominatie 2021

Doelstelling

Meer gebruikers en scans realiseren in de Grote Speelgoed App

Doelgroep

Kinderen van 6-10 jaar en hun ouders

Merkomschrijving

bol.com is de winkel van ons allemaal en in de Sinterklaasperiode grootleverancier van speelgoed

Concept

In 2020 lanceerde bol.com de ‘Grote Speelgoed App’: scan speelgoed in het Grote Speelgoedboek en kom zo meer te weten over je favoriete speelgoed. Leuk voor de kinderen én erg handig voor ouders: met de scandata kunnen zij zien wat hun kind graag van Sint verlangt! Doelstelling voor 2021: meer downloads en vooral meer scannen! Maar hoe maak je kinderen op intuïtieve manier enthousiast over het scannen van speelgoed? De oplossing: maak het scannen onderdeel van de kinderfantasie. En dus ontwikkelden we het meest interactieve Sinterklaasverhaal van Nederland: Het Verdwenen Speelgoed Mysterie. In 40 verschillende opdrachten, games en puzzels nam de Sint je 2 maanden lang mee op avontuur om al het speelgoed terug te vinden. Wie alle opdrachten voltooide werd beloond met een heus Hulpsint-Diploma!

Media- en middelenstrategie

Samenwerking met populaire YouTubers. Inzet van influencers gericht aan ouders. TV commercial. Content format op Nickelodeon.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken