Het Verdwenen Speelgoed Mysterie in de Grote Speelgoed App van bol.com

Het Verdwenen Speelgoed Mysterie in de Grote Speelgoed App van bol.com

Categorie
BRANDING 360°
Adverteerder
BOL.COM
Bureau
Dept
Jaar
2021
Paginanummer
464

Nominatie 2021

Doelstelling

Meer gebruikers en scans realiseren in de Grote Speelgoed App.

Doelgroep

Kinderen van 6-10 jaar en hun ouders.

Merkomschrijving

bol.com is de winkel van ons allemaal, en in de Sinterklaasperiode grootleverancier van speelgoed.

Concept

In 2020 lanceerde bol.com de ‘Grote Speelgoed App’: scan speelgoed in het Grote Speelgoedboek en kom zo meer te weten over je favoriete speelgoed. Leuk voor de kinderen én erg handig voor ouders: met de scandata kunnen zij zien wat hun kind graag van Sint verlangt! Doelstelling voor 2021: meer downloads en vooral meer scannen! Maar hoe maak je kinderen op intuïtieve manier enthousiast over het scannen van speelgoed? De oplossing: maak het scannen onderdeel van de kinderfantasie. En dus ontwikkelden we het meest interactieve Sinterklaasverhaal van Nederland: Het Verdwenen Speelgoed Mysterie. In 40 verschillende opdrachten, games en puzzels nam de Sint je 2 maanden lang mee op avontuur om al het speelgoed terug te vinden. Wie alle opdrachten voltooide werd beloond met een heus Hulpsint-Diploma!

Media- en middelenstrategie

Samenwerking met populaire YouTubers. Inzet van influencers gericht aan ouders. TV commercial. Content format op Nickelodeon.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken