Hét Terrasboek

Hét Terrasboek

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Heineken Brouwerijen, Zoeterwoude
Bureau
Vormers
Jaar
2011
Paginanummer
45

Doelstelling

Het door Heineken Brouwerijen uitgegeven terrasboek draagt er actief aan bij dat gasten kiezen voor jouw terras! Hét Terrasboek is gemaakt om ondernemers te inspireren en te helpen het terras te verbeteren in kwaliteit en omzet.

Doelgroep

Horeca ondernemers die gelieerd zijn aan Heineken Brouwerijen middels het Goed Getapt programma.

Concept

Heineken Brouwerijen levert met Hét Terrasboek een bijdrage om de kansen van het terras volledig te benutten en de beleving, kwaliteit en omzet van het terras verder te optimaliseren. Mede door het te verwachten intensieve gebruik, is Hét Terrasboek omhuld met een duurzame en stevige omslag van gebruikt parasoldoek. Het beschermt zo het boek, zoals het eerst terrasgasten beschermde tegen zon en regen. Zo krijgt de gebruikte parasol een tweede leven, perfect passend bij de MVO strategie van Heineken Brouwerijen.

Media- en middelenstrategie

Via de website van Heineken Brouwerijen en middels de inzet van de Heineken vertegenwoordigers worden ondernemers geactiveerd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken