Het seizoen is begonnen.

Het seizoen is begonnen.

Categorie
Retail
Adverteerder
Perry Sport
Bureau
Y&R Amsterdam
Jaar
2006
Paginanummer
502

Doelstelling

Perry neerzetten als mentaal marktleider voor breedte sporten. Aantrekkelijk prijsniveau communiceren om store-traffic te genereren.

Doelgroep

Van recreatieve tot licht competitieve sporters van 8 tot 80.

Concept

Perry heeft als doel Nederland in beweging te brengen. Met een aanbieding voor een volledige uitrusting (schoenen, kleding, hardware) opent Perry de verschillende seizoenen. Hiermee claimt zij impliciet het (mentaal) marktleiderschap. De strategie heeft een enorme stijging van de verkoop gerealiseerd, gedragen door bestaande en nieuwe klanten.

Media- en middelenstrategie

Met een burst-strategie op TV zijn de verschillende seizoenen geopend en is bij een groot publiek op een relevant moment snel bekendheid gegenereerd voor de aanbieding en de merkbelofte. Doorvertaling op de winkelvloer en huis-aan-huis folders.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken