Het Regen Billboard

CENTER PARCS / Ogilvy Amsterdam

Bekijk deze campagne op pagina 369 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
CENTER PARCS
Bureau
Ogilvy Amsterdam
Account
Anouk Marx, Henriëtte Verkerk
Copy
Ervin Ramrattan, Gijs Sluijters
Art
Helen Fernando, Joris Tol
Strateeg
Joost van Liemt
Opdrachtgever
Danique Hofman, Martin de Jong, Christine Lohmann, Dianne Sliphorst
Film/Productiemaatschappij
CAM DAVID
Editor
Joshua Fenton
RTV-producer
Mariska Fransen
In samenwerking met
Daily Dialogues
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van CENTER PARCS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Ogilvy Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea inzendingen

Smart Idea

Doelstelling

Een uiting binnen de herfstcampagne die opvalt door originaliteit en deelbaar is op social media.

Doelgroep

Gezinnen met kinderen 5-11 jaar uit Nederland.

Strategie/Concept

Herfst. Wind, regen en vroeg donker. De tijd van de jaar waarin het verlangen naar de warme zon groot is, maar niet realistisch. Center Parcs biedt echter het hele jaar zomerse pret en bracht dit in het najaar extra onder de aandacht met een speciaal ontwikkeld billboard. Dit billboard met daarop een scherpe herfstaanbieding werd alleen zichtbaar wanneer er regen op viel. Met dit billboard en de online video ervan herinnerden we Nederland eraan dat er altijd een tropisch paradijs om de hoek ligt: Center Parcs. Waar families, ook in natte tijden, onder de palmbomen in 29 graden echt even samen kunnen zijn.

Media- en middelenstrategie

Met de inzet van slechts 1 billboard werd content gemaakt die via social media heel Nederland moest bereiken. En bereikte.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen