Het Quote 500 Junior ABC-Boekje

Het Quote 500 Junior ABC-Boekje

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Hachette Filipacchi Media
Bureau
Selmore
Jaar
2007
Paginanummer
218

Nominatie 2007

Doelstelling

Met minimale middelen aandacht genereren voor de nieuwe Quote 500 Junior, de jongere variant van de welbekende Quote 500, met daarin Nederlands jongste multimiljonairs.

Doelgroep

Jonge, ambitieuze entrepreneurs met een bijzondere interesse voor geld, het allerbeste op lifestylegebied en zaken aan de top. En alle kinderen boven de vijf miljoen, uiteraard.

Concept

Pientere proleetjes wegwijs maken in hun toekomst middels een leerzaam abc’tje met 26 uiterst waardevolle woordjes.

Media- en middelenstrategie

Het boekje is verpakt bij de totale oplage van het Quote-juninummer, de Quote 500 Junior (70.000 exemplaren). Voor de abonnees en de losse verkoop. Het boekje was tevens los verkrijgbaar bij de betere kinderboekenwinkels (o.a. in Amsterdam Oud-Zuid en ‘t Gooi). Daarnaast is een serie radiocommercials ingezet rond het Q500 Junior ABC. En werd er in diverse media free publicity gegenereerd.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken