Het plezier van de Ziggo Power Promise

Het plezier van de Ziggo Power Promise

Categorie
BRANDING 360°
Adverteerder
ZIGGO
Bureau
J. Walter Thompson Amsterdam
Jaar
2017
Paginanummer
474

Nominatie 2017

Doelstelling

In een wereld die steeds digitaler wordt, is wifi onze eerste levensbehoefte. Dus vindt Ziggo dat waar en hoe je ook leeft, je wifi het goed moet doen. Maar goede wifi is complex. Elk huis en elk kantoor is anders. Ziggo toont lef en komt met een gedurfde belofte. Een keihard statement over de kwaliteit van de wifi. Ziggo start een campagne in de consumenten- en zakelijke markt met als doel de merkwaardering én merkoverweging vergroten bij zowel klanten als niet-klanten.

Doelgroep

Iedereen voor wie wifi het altijd moet doen. In huis of op kantoor. Klanten of niet-klanten.

Merkomschrijving

Ziggo zorgt dat alles waar je veel plezier aan beleeft bij je komt, onmiddellijk, altijd en overal. Dus ook geweldige wifi waarmee we altijd en overal kunnen streamen, downloaden, gamen.

Concept

Ziggo introduceert: de Ziggo Power Promise. Een belofte die met lef de kwaliteit van wifi van Ziggo bewijst. Als eerste en enige provider durven wij het aan om iedereen in elke hoek van elk huis en kantoor in Nederland perfecte wifi te garanderen. Met wifi afgestemd op jouw huis of kantoor, een supersterk modem en een engineer die pas weggaat als alles overal werkt. Met de Ziggo Buurmannen brengen we de belofte tot leven. Overal in huis en op kantoor wordt de wifi tot het uiterste getest. Alle communicatie sluiten we consistent af met de belofte: Overal in huis en op de zaak perfecte wifi. Gegarandeerd. Dat is de Ziggo Power Promise.

Media- en middelenstrategie

We gebruiken audiovisuele middelen om de Ziggo Power Promise op een krachtige manier tot leven te brengen. Zowel voor klanten als niet-klanten. Via (e)dm en social worden klanten uitgenodigd om met onze hulp hun wifi te perfectioneren. We nodigen daarnaast niet-klanten uit om gebruik te maken van het overstapaanbod om daarna van perfecte wifi te genieten. Dit doen we met behulp van onder andere tvc, radio, online video's, bumper ads en display voor consument en zakelijk. We zetten specifieke creatie in voor de doelgroepen voor wie de boodschap van goede wifi extra relevant is, zoals online gamers. Door de inzet van ingekochte media én eigen middelen is zowel intern bij Ziggo-kantoren als in Nederland de Ziggo Power Promise niet te missen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken