Het Nederland van

Het Nederland van

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Nationale-Nederlanden
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2010
Paginanummer
89

Doelstelling

Positioneer NN als mentaal marktleider. De Verzekeraar van Nu die snapt wat er leeft in Nederland en hier naar handelt.

Doelgroep

Afhankelijk van het onderwerp, CFO’s en CEO’s van bedrijven, ondernemers en particulieren.

Concept

Nederland is de laatste jaren sterk veranderd. Op sociaal gebied, maar ook op financieel-economisch gebied. De kredietcrisis, de recessie. Nederland heeft er allerlei nieuwe onzekerheden bij gekregen. Niet in de laatste plaats veroorzaakt door partijen die juist voor zekerheid moesten zorgen. Banken en verzekeraars. Nederland verloor het vertrouwen in financiële instellingen. NN is de verzekeraar die is ontwaakt. Die heeft geluisterd, hier echt wat mee doet en weer voor echte zekerheid zorgt in Het Nederland van Nu. We laten issues in het leven van mensen en bedrijven zien zoals het is. Met alle problemen, kansen, hoop. En de visie die NN hierop heeft.

Media- en middelenstrategie

Gezien het opiniërende en actuele karakter is gekozen voor advertenties in landelijke dag- en opiniebladen en radiocommercials.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken