Het Nederland van nu.

Het Nederland van nu.

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
NATIONALE-NEDERLANDEN
Bureau
J. Walter Thompson Amsterdam
Jaar
2019
Paginanummer
84

Doelstelling

Nederland verandert. We wonen anders, we daten anders, we leven anders. Nationale-Nederlanden heeft oog voor de uitdagingen waar Nederlanders voor staan. We kijken niet toe, maar handelen. En komen met gevarieerde en verrassende oplossingen. Dat is wat we Nederland met deze campagne willen laten zien.

Doelgroep

Hoe verschillend we allemaal ook zijn, Nationale-Nederlanden wil betekenisvol zijn in het leven van iedere Nederlander. Door te helpen bij de uitdagingen van deze tijd. Of je nu wilt investeren in je huis om energie te besparen. Of senior bent en een hypotheek wilt om te kunnen verhuizen. Of bijna blind een marathon wilt rennen.

Merkomschrijving

Nationale-Nederlanden heeft oog voor de verschillende uitdagingen van verschillende Nederlanders. Wat belangrijk is voor jou, is belangrijk voor ons. We zijn al 170 jaar betrokken bij Nederland en bij alle Nederlanders die klant zijn. We kennen Nederlanders dan ook heel goed. Wij willen dat alle Nederlanders zich goed voelen. In hun werk. Hun huis. Hun leven. Bij grote beslissingen. En bij grote dromen. Daar zetten we ons voor in, door te komen met oplossingen van nu.

Concept

We vertellen persoonlijke verhalen over unieke Nederlanders. Allemaal heel verschillend. Dit brede palet laat zien dat we ons richten op heel Nederland. De verhalen maken voelbaar hoe we ons verplaatsen in het leven van Nederlanders. Hun uitdagingen zijn persoonlijk en tegelijk herkenbaar. Bewuster in het leven staan. Je eigen energie willen opwekken. In je werk willen vlammen, maar niet opbranden. Steeds koppelen we aan deze verhalen relevante oplossingen. Oplossingen van nu.

Media- en middelenstrategie

Er is maar één Nederlander zoals jij' is een krachtig en flexibel concept. De verhalen leven off- en online, voor maximale impact en herkenning onder de brede doelgroep. Met videocontent in de touchlaag laten we zien dat Nationale-Nederlanden de uitdagingen kent die ons binden (tvc, radio, online video, bioscoop). Met langere online video's verbinden we de verhalen met relevante oplossingen om onze persoonlijke dienstverlening in het leven van Nederlanders te laten zien (online video, radio).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken