Het mysterie van de verdwenen snoeppot

Leaf Holland BV / SuperRebel.com

Nominatie 2011

Bekijk deze campagne op pagina 245 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
Leaf Holland BV
Titel
Huis Anubis uitdeelmix van RED BAND
Bureau
SuperRebel.com
Account
Bregje van Ganzewinkel, Corine Asselbergs
Copy
Arjan Hoekstra
Art
Roy Schellekens, Bart de Keijzer
Strateeg
Berry van Nes
Opdrachtgever
Marijke Heeres
Film/Productiemaatschappij
MTV
Editor
MTV
RTV-producer
MTV
Illustraties
Freek van Haagen
In samenwerking met
Nickelodeon
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Leaf Holland BV
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van SuperRebel.com
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Awareness en trial genereren voor de nieuwe RED BAND uitdeelmixen, in het bijzonder de RED BAND Het Huis Anubis uitdeelmix.

Doelgroep

Families met kinderen van 8-12 jaar.

Strategie/Concept

Aansluitend op de zeer succesvolle serie Het Huis Anubis, is een mysterie ontwikkeld "Het mysterie van de verdwenen snoeppot". In een tv-aflevering verdwijnt de snoeppot. Maar welke bewoner van Het Huis Anubis heeft het gedaan? Met 'een spel' (het fysieke spel is gratis bij aankoop van RED BAND Uitdeelmix in de supermarkt) kunnen kids het mysterie oplossen en de dader ontmaskeren. Door het fysieke spel worden de duizenden deelnemende kinderen zelf speurneus in een echt Het Huis Anubis mysterie. Met RED BAND als de logische afzender en een meet&greet met de cast van Het Huis Anubis als ultieme hoofdprijs. Naast het fysieke spel werd het spel via internetsite www.redband.nl aangeboden.

Media- en middelenstrategie

De campagne is ondersteund met een tvc op Nickelodeon, een banneringcampagne en een item in SuperNick. De winkelvloer speelde een cruciale rol.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen