HET IS LENTE

HET IS LENTE

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
NEDERLANDSE SPOORWEGEN
Bureau
PPGHJWT
Jaar
2005
Paginanummer
137

Winnaar 2005

Doelstelling

De nieuwe trein beleving van NS introduceren onder het thema ‘Laat je gaan’. Een positieve beleving van de trein te bewerkstelligen, waardoor sociaal recreatief meerreizen wordt bevorderd. Het stimuleren van de NS Lentetoer (doel: 65.000 NS Lentetoers verkopen – 68.439 NS Lentetoers verkocht).

Doelgroep

Sociaal recreatieve reizigers. Mensen die buiten het woon-werk verkeer af en toe de trein nemen om samen te gaan winkelen of familie/vrienden te bezoeken.

Concept

Door middel van dynamische, energieke, vrolijke communicatie reizigers stimuleren er vaker op uit te trekken. Aanhakend bij het ultieme lentegevoel en lente momenten als koninginnedag; het naar buiten gaan, ontdekken, genieten, ontmoeten… NS. Laat je gaan.

Media- en middelenstrategie

Een combinatie van breed/emotioneel prikkelend (TV) tot getarget op relevante momenten (radio, posters en print) en plekken (trein en stations) ter ondersteuning van de NS Lentetoer.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken