Het is geel en….

Het is geel en….

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Heijmans
Bureau
HorvathSchenk
Jaar
2006
Paginanummer
67

Doelstelling

Vergroten van propositiebekendheid en herstellen van reputatieschade door bouwfraudezaak. Het bedrijf profileren als groot, verantwoordelijk en maatschappelijk relevant. Een bedrijf dat haar kennis, kunde en middelen inzet voor projecten, die inspelen op actuele maatschappelijke issues

Doelgroep

Overheden, corporaties, projectontwikkelaars, zakelijk vastgoedexploitanten, samenwerkingspartners, grote publiek en medewerkers

Concept

Heijmans wordt door velen nog steeds gezien als wegenbouwer. Maar het is in meer sectoren een grote speler: woningbouw, zorg, onderwijs, integrale gebiedsontwikkeling en grote infrastructurele projecten. De campagne adresseert actuele maatschappelijke thema’s, zoals wonen, mobiliteit, integrale gebiedsontwikkeling en behandelt Heijmans’ nieuwe concepten en werkwijze: full service, nauwe samenwerking tussen de divisies Bouw, Infra en Vastgoed en vroegtijdige afstemming met alle stakeholders bij projecten

Media- en middelenstrategie

Advertenties in nationale en regionale dagbladen en in relevante vakbladen
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken