Het Huis van Q

Het Huis van Q

Categorie
Retail
Adverteerder
KARWEI
Bureau
Qmusic (VIBE)
Jaar
2019
Paginanummer
287

Doelstelling

Verhogen van de spontane bekendheid van Karwei als dé bestemming voor je vloer, verlichting, wand en raamdecoratie.

Doelgroep

Startende woners en eerste huiskopers tussen 25 en 45 jaar.

Merkomschrijving

Karwei gelooft dat iedereen een mooi huis kan hebben dat bijdraagt aan woongeluk. Wij helpen je persoonlijk met het aanpassen, aankleden of afstylen van jouw huis én tuin. Karwei maakt mooi mogelijk.

Concept

Karwei en Qmusic spelen in op een actueel probleem, een oververhitte huizenmarkt, door een eengezinswoning in het centrum van Utrecht een jaar gratis beschikbaar te stellen aan een startende woner. Met een uitdaging waar veel huizenkopers tegenaan lopen: een strakke deadline. In één week maken Mattie&Marieke het huis woonklaar, samen met het Karwei Klus&klaar team en het bijbehorende klus- en woonassortiment. Ondertussen start Domien de zoektocht naar de ideale bewoners via verschillende woon- en kluschallenges.

Media- en middelenstrategie

Via radio (in-program items), website, Instagram, Facebook, YouTube en online PR van Qmusic en Karwei geven we 5 weken lang aandacht aan de klusvorderingen, de challenges, tips om zelf aan de slag te gaan en het eindresultaat.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken