Het Huis van Morgen

Het Huis van Morgen

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
KPN
Bureau
Lowe en Draft
Jaar
2006
Paginanummer
120

Doelstelling

Laat een breed publiek kennismaken met multiplay-producten en -diensten van KPN en lever daarmee een bijdrage aan de nieuwe merkstrategie van KPN.

Doelgroep

1. Jongeren tot 21 jaar. 2. Klanten en prospects (30 - 50 jaar, 50% man/50% vrouw).

Concept

Voor KPN staat het ontsluiten van nieuwe technologie voor een groot publiek centraal. Zo wil KPN Nederlandse huishoudens bijvoorbeeld kennis laten maken met ‘Triple Play’-producten. Het onderwerp vereist een breed aantrekkelijke communicatieve vorm. Daarom: een soap! Niet op tv, maar als een interactieve online ‘sitcom’ met de ‘familie Van Morgen’ in de hoofdrol. De site moest vooral jongeren aantrekken, vaak de ‘natuurlijke autoriteiten in huis’ op het gebied van nieuwe technieken. Zij werden door het Huis van Morgen geattendeerd op KPN’s nieuwste technieken én werden gestimuleerd om hun ouders - of anderen - persoonlijk uit te nodigen voor een bezoek aan het Huis van Morgen.

Media- en middelenstrategie

Korte intensieve banner campagne in combinatie met zoekmachinemarketing, PR en DM.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken