HET GROOTSTE VAKANTIEWARENHUIS VAN NEDERLAND

HET GROOTSTE VAKANTIEWARENHUIS VAN NEDERLAND

Categorie
Retail
Adverteerder
ANWB
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2009
Paginanummer
494

Doelstelling

Traffic naar de verkoopkanalen en de autoriteit van de ANWB bevestigen op het gebied van vakantievoorbereiding, met een breed aanbod van producten en diensten.

Doelgroep

Mensen die op vakantie gaan en niet top of mind hebben dat ze voor de totale vakantievoorbereiding naar de ANWB kunnen gaan.

Concept

De ANWB heeft alles onder één dak om je vakantie goed voor te bereiden. Je kunt er niet alleen je routekaarten halen, maar ook kleding, verzekeringen en reisspullen. Deze producten/diensten komen samen op de winkelvloer. De winkel staat dan ook centraal in de campagne ‘Het grootste vakantiewarenhuis van Nederland’. De ANWB gaat zich echt gedragen als een warenhuis: met top 10- en lastminute acties. Er is één herkenbaar campagnesymbool gebruikt: een tas volgepakt met vakantieproducten.

Media- en middelenstrategie

Een activerende campagne die wordt afgemaakt op de winkelvloer. Daarom is de winkel omgetoverd tot vakantiewarenhuis. Massamediaal zetten we het vakantiewarenhuis neer en genereren we via retailmedia traffic naar de winkel.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken