Het geheim van Gouda

Het geheim van Gouda

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
NEDERLANDSE ZUIVEL ORGANISATIE
Bureau
Brand New Telly / Mindshare
Jaar
2014
Paginanummer
274

Nominatie 2014

Doelstelling

Communiceren dat Gouda Holland kaas beschermd is door een EU keurmerk en dat Nederland daar trots op mag zijn.

Doelgroep

Kaaskopers.

Concept

Iconische producten. Frankrijk heeft champagne, België Ardennerham en Italië Aceto Balsamico. En Nederland heeft Gouda Kaas. Trots op dit 'nationale streekproduct' vormt het strategisch fundament van de campagne: Het geheim van Gouda. De pijlers van de campagne zijn 4 documentaires gepresenteerd door topchef Robert Kranenborg. In een gastronomische rondtrip laten we zien hoe trots locals zijn op hun producten en trekken we de parallel naar Gouda Holland. Een voor Nederlanders gewoon product, maar van hoogstaande kwaliteit met internationale allure.

Media- en middelenstrategie

Premium video vormde het hart van de mediastrategie. We hebben gestuurd op waardevolle zelfgekozen views op Youtube, hetgeheimvanGouda.nl en de zenders van BrandDeli. Op de in totaal 4,3 miljoen kijkers zou de gemiddelde aflevering van Boer zoekt Vrouw jaloers zijn. De bereiksdoelstelling is dan ook ruimschoots behaald.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken