HET FRIESE ANTWOORD OP WALLSTREET.

HET FRIESE ANTWOORD OP WALLSTREET.

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
Friesland Bank
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2008
Paginanummer
182

Doelstelling

Friesland Bank positioneren als het Nederlandse alternatief op sparen in onzekere tijden.

Doelgroep

Elke spaarder in Nederland.

Concept

In deze turbulente tijden waarin veel internationale financiële dienstverleners zich moeilijk staande houden, brengt het nuchtere Friesland Bank ouderwets het sparen weer terug. Door het breed, maar bondig communiceren van de hoge spaarrente, geeft Friesland Bank antwoord op de rumoer op Wallstreet.

Media- en middelenstrategie

Advertenties en IM’s in regionale noordelijke kranten en na veel succes ook in de landelijke kranten. Daarnaast zijn radio, abri’s en billboards ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken