Het buitenleven

Het buitenleven

Categorie
Retail
Adverteerder
Agri Retail
Bureau
Crossmarks
Jaar
2007
Paginanummer
482

Doelstelling

Intern: zorg voor maximaal draagvlak voor de totale herpositionering van Boerenbond en Welkoop binnen de organisatie. Extern: presenteer de nieuwe winkelformule in de volle breedte aan het publiek.

Doelgroep

Intern: de managers van alle filialen. Extern: iedere consument die iets met het buitenleven van doen heeft.

Concept

De gedachte dat de seizoenen het koopgedrag van de consument bepalen, wordt maximaal doorgetrokken in een uitnodigende look & feel, die meeverandert en meekleurt met de seizoenen en daarmee de koopdrempel voor de consument ongemerkt verlaagt. De winkels worden als het ware omgetoverd in een natuurlijke ‘experience’.

Media- en middelenstrategie

Intern: Alle 300 managers/filiaalhouders van Agri Retail kregen tijdens een merkpresentatie een praktisch merkboek mee. Extern: Om de consument aan te sluiten op de wisselende winkelkleuren, ontvangt hij elk seizoen een folder vol nieuws en aanbiedingen, ondersteund door instore communicatie. Alle middelen - intern en extern - kleuren mee met de seizoenen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken