Het beste uit twee werelden

Het beste uit twee werelden

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
STICHTING NUSANTARA ZORG
Bureau
BIG BANG WORKS
Jaar
2015
Paginanummer
333

Doelstelling

Benadrukken dat (dementerende) ouderen met een Indische, Molukse of Surinaams-Javaanse achtergrond specifieke zorg nodig hebben, en nu ook kunnen krijgen. Dit laten we horen, zien en voelen op een manier die de doelgroep aanspreekt.

Doelgroep

Nederlanders met een Indische, Molukse of Surinaams-Javaanse achtergrond, in de leeftijd vanaf 45 jaar en ouder. Dit zijn de kinderen, mantelzorgers en/of partners van huidige en toekomstige klanten van Nusantara (zorg thuis of in een instelling).

Concept

Met muziek als culturele bron en drager, laten we horen, zien en voelen hoe de combinatie van westerse efficiency en professionaliteit en oosterse warmte en sensitiviteit resulteert in zorg voor ouderen waar ze gelukkig van worden, omdat deze inspeelt op hun cultuurspecifieke achtergrond. 'Het beste uit twee werelden'.

Media- en middelenstrategie

De website met voorlichtingsvideo's en uitgebreide FAQ geeft heldere informatie en nodigt uit tot nader contact en hulp tijdens de oriëntatie. De doelgroep wordt hierop geattendeerd via social media.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken