Het antwoord op alles waar u niet om heeft gevraagd

DAS / N=5

award
Winnaar 2010

Bekijk deze campagne op pagina 40 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
DAS
Titel
Legal finance diensten
Bureau
N=5
Account
Brigitte Kuijpers, Judith Lavalette, Nicole Florêncio
Copy
Thijs Bontje
Art
Marco de Jong
Strateeg
Marc Pieterse
Opdrachtgever
Marianne den Boef, Krispijn Plettenberg
Editor
Lennart Kleinen (Studio Alfred Klaassen)
RTV-producer
Christ Bloemheuvel
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van DAS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van N=5
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business winnaars

Business-to-Business

Doelstelling

De brede zakelijke dienstverlening van DAS op de kaart zetten.

Doelgroep

Beslisser in het mkb.

Strategie/Concept

Het antwoord op alles waar u niet om heeft gevraagd. Dat is de kernbelofte waarmee DAS zijn zakelijke dienstverlening onder de aandacht brengt. DAS vult namelijk precies datgene in waar ondernemers niet graag mee bezig zijn, maar wel aandacht aan moeten geven om hun bedrijf vlekkeloos te laten draaien. Denk aan allerlei juridische kwesties, incassozaken, debiteurenbeheer, etc. Dit is verbeeld door ondernemer Hans die dagelijks met zijn assistent Suus belt om de agenda van de dag door te nemen. In dit gesprek komt steeds een zeer herkenbare kwestie naar voren waar Hans niet om heeft gevraagd, maar die wel om een oplossing vraagt. Het antwoord is natuurlijk DAS. Het antwoord op alles waar u niet om heeft gevraagd. Door te kiezen voor een vast grid en een vast tijdstip, op vaste zenders, realiseren we een zeer herkenbare en opvallende campagne.

Media- en middelenstrategie

Om maximale impact te realiseren met het beperkte budget is gekozen voor een mono-mediastrategie op radio. Met een vast tijdslot: elke werkdag voor het ochtendbulletin van acht uur. Daarbij is een goede mix gemaakt van radiozenders om zowel een breed als specifiek bereik te realiseren binnen de zeer brede en diverse mkb-doelgroep. Met 67 radiocommercials zijn we ruim een halfjaar lang bijna dagelijks te horen geweest, waarbij bovendien indien relevant actief werd ingehaakt op de actualiteit.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen