Het andere bedrijfsuitje

Het andere bedrijfsuitje

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
DE ZONNEBLOEM
Bureau
DEAR
Jaar
2015
Paginanummer
394

Doelstelling

Vind een alternatieve, low-budget manier om veel nieuwe bedrijven te interesseren voor vrijwilligerswerk met - en te binden aan - de Zonnebloem.

Doelgroep

We richten ons niet, zoals gebruikelijk, op het hogere management, waar vrijwilligerswerk wordt gezien als invulling van MVO. Maar op het middle management dat zoekt naar invulling van bedrijfsuitje, teambuilddag of 'breakout' van de heisessie.

Concept

We inspireren bedrijven om eens niet te gaan bowlen of paintballen, maar een andere invulling te kiezen. Daarom positioneren we vrijwilligerswerk met de Zonnebloem als 'het ándere bedrijfsuitje': leuk, origineel en je helpt nog iemand ook. Waardoor deze bedrijven zelf contact zoeken met de Zonnebloem, i.p.v. andersom. Van push naar pull.

Media- en middelenstrategie

In plaats van 1-op-1, gaan we massamediaal. Maar wel gericht en specifiek: 1 radiospotje, op 1 zender met hoog zakelijk bereik. Dat leidt tot tientallen leads, met een ongekende conversie. De media-investering verdient zich zo vele malen terug, op korte én lange termijn.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken