Heras. Buitengewoon Beveiligd

Heras / Gleijm & van der Waart

Bekijk deze campagne op pagina 280 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Heras
Titel
Buitenbeveiliging
Bureau
Gleijm & van der Waart
Account
Colinda Dautzenberg, Els Borsten
Copy
Guido Mutsaars
Art
Ralph Smits
Strateeg
Cindy van den Dungen
Opdrachtgever
Henk Dibbets, Peter van den Bogert, Joris van den Enden, Karlijn Creemers, Anneke Kuijpers
RTV-producer
Van de Laar & Van Efferen
Fotografie
Korff & van Mierlo
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Heras
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Gleijm & van der Waart
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

Het merk Heras klaar maken voor een gezonde toekomst door middel van een herpositionering. Hierbij moet het accent liggen op het verbreden van het imago (van hekwerkleverancier naar leverancier van de integrale buitenbeveiliging) en het onderstrepen van het marktleiderschap.

Doelgroep

Alle potentiële afnemers van (integrale) buitenbeveiliging, waarbij Heras zich in eerste instantie richt op de directeur / eigenaren van het MKB, Security Managers en Facility Managers bij (middel)grote bedrijven.

Strategie/Concept

Bij de herpositionering is gekozen voor een nieuwe productcategorie: buitenbeveiliging. Deze positionering is uniek. Hij biedt een ruim speelveld voor de huidige en toekomstige ambities en bezorgt Heras een duurzame leiderschapspositie in de markt. Om het geherpositioneerde merk opnieuw verankerd te krijgen in de hoofden van de doelgroep is gewerkt aan een nieuwe breinpositie met unieke, onderscheidende en sterke associaties. Deze zijn voortgekomen uit de vertaling van de (kern)waarden van het merk: ondernemend, innovatief en betrouwbaar, naar relevante betekenissen en attributen die moeten leiden tot merkvoorkeur.

Media- en middelenstrategie

Gelijktijdig met het vernieuwen van het corporate design wordt een imagocampagne uitgevoerd door middel van landelijke radiocommercials en advertenties in relevante week- en vakbladen. Intern is de imagocampagne afgetrapt met een feestelijke kick off, vlak voor het zomerreces. Als give-away ontvangen alle personeelsleden een flacon zonnebrandolie (uiteraard factor 20) met een boekje waarin de campagne nog eens wordt toegelicht. Daarnaast neemt Heras deel aan de Safety & Security beurs gericht op de security en facility managers.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen