HENK

HENK

Categorie
Retail
Adverteerder
RIVIERA MAISON
Bureau
Bottomliners
Jaar
2005
Paginanummer
469

Doelstelling

Rivièra Maison voorzichtig omvormen van een winkel naar een merk. Oftewel, je koopt geen tafel meer bij Rivièra Maison maar een tafel van Rivièra Maison

Doelgroep

Gezinnen met nog thuiswonende kinderen.

Concept

Henk Teunissen bedenkt elk artikel, selecteert elke leverancier en koopt alles zelf in. Daardoor kan hij over elk artikel iets interessants vertellen. Die passie en gedrevenheid is met deze campagne gevangen waardoor er emotie aan de meubels en accessoires is toegevoegd. Rivièra Maison heeft er een gezicht door gekregen dat een beetje averecht staat op Jan des Bouvrie. Een Rivièra Maison huis is warm en gezellig en Henk is niet zo dol op design.

Media- en middelenstrategie

Natuurlijk zijn de uitingen van Rivièra Maison terug te vinden in de bekende woon- en meubelbladen, maar ook de moeders van deze gezinnen worden opgezocht in een omgeving waar ze niet specifiek voor dit onderwerp komen. Daarom staan we dit jaar ook in bladen als Linda.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken