HEMA Campagne 2e helft 2007

HEMA Campagne 2e helft 2007

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
HEMA
Bureau
Doom&Dickson, Koeweiden Postma, HRT, Lost Boys, CCCP
Jaar
2007
Paginanummer
278

Nominatie 2007

Doelstelling

HEMA een nieuwe, frisse en eigentijdse en positieve communicatietaal geven, van winkelmaterialen en folders tot en met televisie en internet. Een communicatietaal die voor heel Nederland nog steeds “Echt Hema” is en onderscheidend vermogen biedt t.o.v. de concurrentie.

Doelgroep

Managers van huishoudens in heel Nederland. Bewuste keuze: HEMA is van iedereen en voor iedereen.

Concept

Bijzondere Eenvoud. Vanuit deze merkessentie HEMA’s positieve kijk op het leven laten zien. Waarbij de HEMA klant en zijn HEMA producten samen de held zijn.

Media- en middelenstrategie

Compleet geïntegreerde mediastrategie bestaande uit tweewekelijkse thema’s die in de brochure, radio, instore materiaal, online en via televisie en events worden ondersteund.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken