HEMA Campagne 2e helft 2007

HEMA / Doom&Dickson, Koeweiden Postma, HRT, Lost Boys, CCCP

Nominatie 2007

Bekijk deze campagne op pagina 278 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
HEMA
Titel
HEMA
Bureau
Doom&Dickson, Koeweiden Postma, HRT, Lost Boys, CCCP
Account
Frieda Ulsamer de Waard, Karin van Dalen
Copy
Ferry van Tongeren
Art
Jaap Sinke
Strateeg
Serge Steijn
Opdrachtgever
René Repko, Barbera Wolfensberger
Film/Productiemaatschappij
Bike Film
Editor
Martin Heijgelaar
Muziek
Ramon Tiernagan
Fotografie
Morad Bouchakour
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van HEMA
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Doom&Dickson, Koeweiden Postma, HRT, Lost Boys, CCCP
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

HEMA een nieuwe, frisse en eigentijdse en positieve communicatietaal geven, van winkelmaterialen en folders tot en met televisie en internet. Een communicatietaal die voor heel Nederland nog steeds “Echt Hema” is en onderscheidend vermogen biedt t.o.v. de concurrentie.

Doelgroep

Managers van huishoudens in heel Nederland. Bewuste keuze: HEMA is van iedereen en voor iedereen.

Strategie/Concept

Bijzondere Eenvoud. Vanuit deze merkessentie HEMA’s positieve kijk op het leven laten zien. Waarbij de HEMA klant en zijn HEMA producten samen de held zijn.

Media- en middelenstrategie

Compleet geïntegreerde mediastrategie bestaande uit tweewekelijkse thema’s die in de brochure, radio, instore materiaal, online en via televisie en events worden ondersteund.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen