HEMA 80 jaar

HEMA 80 jaar

Categorie
Retail
Adverteerder
HEMA
Bureau
Doom & Dickson en Het ReklameTeam
Jaar
2006
Paginanummer
493

Doelstelling

Imago én omzet. HEMA bestaat 80 jaar en dat moet heel Nederland weten enerzijds. Het stimuleren van traffic en conversie in deze periode anderzijds.

Doelgroep

Heel Nederland (zowel HEMA- als niet-HEMA klanten)

Concept

De unieke historie van HEMA centraal zetten en deze koppelen aan de bijzondere feestaanbiedingen.

Media- en middelenstrategie

Middels een 6 weken durende campagne is gekozen om per week op te bouwen naar het moment van 4 november waarop HEMA echt haar 80 jarig bestaan viert. In die periode zijn er 3 brochures gemaakt, diverse instorematerialen ingezet en verschillende TV-commercials uitgezonden. De laatste 2 weken is het feest echt losgebarsten in de diverse eigen en betaalde media. Tevens is er met Sixpack nog een speciale jeugdgerichte actie met tompoucen geweest. Middelen: Televisie, abri’s, huis aan huis folder, dagbladen, totale winkelaankleding.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken